Zamówienie składa się bezpośrednio na stronie sklepu, telefonicznie lub poczta elektroniczną.
W przypadku zamawiania przez strone internetową,
po dodaniu produktów do koszyka należy uzupełnić dane, wybrać metodę płatności i zatwierdzić zamówienie. Po opłaceniu otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
Jesteśmy producentem szat liturgicznych i większość asortymentu posiadamy na magazynie.
Niektóre produkty — szczególnie obrusy, nakrycia ołtarzowe i elementy szyte na dowolny wymiar — wykonujemy indywidualnie pod konkretne zamówienie.
Jeśli danego modelu chwilowo nie ma na stanie, zlecamy jego przygotowanie w naszej pracowni.
Według danych z opinii Google, większość zamówień dociera do klientów w około 3 dni, chyba że wcześniej poinformujemy o dłuższym czasie realizacji.
Jeśli chcesz upewnić się, czy dany produkt jest dostępny od ręki, zapraszamy do kontaktu telefonicznego:
☎ 512 800 062
☎ 605 857 584
Godziny pracy:
Poniedziałek – Piątek: 07:00 – 16:00
Adres pracowni i sklepu stacjonarnego:
ul. Stabłowicka 123
54-062 Wrocław
Polska
Kod SKU produktu umieszczany jest pod każdym produktem na naszej stronie, a dokładnie pod jego nazwą, oraz na stronie produktu nad jego nazwą w bordowym prostokącie, a także w parametrach produktu poniżej przycisku “Dodaj do koszyka”
Posiadamy kilka numerów telefonicznych, jednak z uwagi na bardzo dużo telefonów nie jesteśmy w stanie odebrać każdego telefonu. Proponujemy napisać do nas wiadomość e-mail. Odpowiemy lub oddzwonimy.
Często wprowadzamy aktualizacje i poprawki, żeby nasza strona działała szybko i bezpiecznie.
Zanim zgłosisz problem, sprawdź proszę:
ustawienia swojej przeglądarki,
prędkość połączenia z internetem,
czy pamięć podręczna (cache) została wyczyszczona.
Jak wyczyścić pamięć podręczną? Skorzystaj z instrukcji dla swojej przeglądarki:
Po wykonaniu tych kroków odśwież stronę i sprawdź, czy problem nadal występuje.
Staramy się jak najwierniej pokazywać nasze produkty – zwracamy uwagę na symetrię, detale haftów i wykończenia. Mamy ustalony schemat prezentacji i konsekwentnie się go trzymamy.
Jeśli chcesz zobaczyć, jak nasze produkty wyglądają w naturalnym świetle – zapraszamy na nasze profile:
Regularnie publikujemy tam zdjęcia i filmy pokazujące nasze wyroby w codziennym użytkowaniu.
Jeśli zauważyłeś, że jakiś produkt na naszej stronie nie ma zdjęcia – daj nam znać. Uzupełnimy je w ciągu 24 godzin.
Napisz do nas na: sklep@urbanowiczhaft.pl
Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za Twoją czujność!
Nie wykonujemy szycia na miarę.
Wszystkie nasze szaty posiadają rozmiar uniwersalny, dopracowany tak, by elegancko układały się na każdej sylwetce.
Tak — istnieje możliwość wykonania ornatu w innym kolorze, motywie lub wykończeniu, po indywidualnej wycenie.
Takie zamówienie wymaga:
przygotowania nowego projektu,
sprawdzenia dostępności materiałów,
dłuższego czasu realizacji.
Tak — wykonujemy hafty na zamówienie.
Proces wygląda w sposób rzemieślniczy:
przyjmujemy projekt lub opis motywu,
opracowujemy go w Wilcom Embroidery Studio,
przygotowujemy program hafciarski,
wykonujemy testy i dopasowujemy do wybranej tkaniny.
Ze względu na złożoność, indywidualny haft wiąże się z wyższym kosztem i dłuższym czasem realizacji.
Tak — można przesłać własną grafikę, zdjęcie lub szkic.
Na tej podstawie tworzymy profesjonalny program haftu i wyceniamy realizację.
Tak.
Oferujemy haftowane dedykacje w formie naszywek lub elementów dodatkowych.
To najprostsza forma personalizacji i jest wykonywana szybciej niż pełne projekty indywidualne.
Każda szata pakowana jest ręcznie, w sposób chroniący ją przed zagnieceniami i uszkodzeniami.
Produkty są zabezpieczone tak, aby bezpiecznie dotrzeć nawet w dalekie trasy.
Tak — zgodnie z prawem konsumenta przysługuje Ci 14 dni na zwrot.
Produkt nie może nosić śladów użytkowania.
Tak — jeśli produkt jest w stanie idealnym, możliwa jest wymiana na inny model.
Wystarczy skontaktować się z nami przed odesłaniem.
W sklepie udostępniamy:
szybkie płatności online,
BLIK,
karty płatnicze,
przelew tradycyjny.
Dane do przelewu znajdują się w zakładce „Numery kont bankowych”.
Tak.
Wystarczy podać dane firmy podczas składania zamówienia.
Faktura wysyłana jest automatycznie na adres e-mail, lub spakowana razem z zamówieniem.
Tak — realizujemy wysyłki na terenie całego świata.
Wkrótce dostępne będą pełne wersje językowe sklepu.
Tak.
Zapraszamy do naszego salonu we Wrocławiu.
Adres i godziny otwarcia znajdują się w zakładce „Kontakt”.
Zalecamy:
pranie ręczne lub delikatne,
unikanie wysokich temperatur,
prasowanie przez tkaninę ochronną,
w przypadku ornatów i kap — ostrożne czyszczenie chemiczne.
Bielizna kielichowa może być prana delikatnie w niskiej temperaturze.
Tak. Hafty są wykonywane z wysokiej jakości nici i odpowiednio zabezpieczone.
Przy prawidłowej pielęgnacji zachowują elegancję przez wiele lat.
Tak — kompletujemy i przygotowujemy również większe zestawy szat (np. komplet kolorów liturgicznych, zestawy dla ministrantów czy tkaniny ołtarzowe).
Jeśli potrzebujesz szaty „na jutro”, zadzwoń do nas — zawsze staramy się pomóc, jeśli tylko pozwala na to dostępność wybranego modelu.
